Geluidsinstallatie Groepslessen

Een goede muziekinstallatie in een sportschool begint bij een goed ontwerp. Daarnaast bespreken wij altijd met de klant hoe het systeem gebruikt gaat worden. Alleen wat achtergrond of ook hard qua volume, of moet er ook over gezongen worden? Uiteraard is alles mogelijk.

Ook moet er vaak meegepraat worden met een headset.

Ook bij een goede geluidsinstallatie in een sportschool kiezen wij de juiste mixer. De meeste mixers die wij installeren zijn voorzien van Bluetooth! Zo is het switchen tussen nummers heel eenvoudig en kan de instructeur zijn handen vrijhouden en zich compleet bezig houden met lesgeven.

Plaatsing van luidsprekerboxen sportschool:

De plaatsing van de boxen is ook zo belangrijk! Wij creëren een goede spreiding van het geluid.

Ook Aerobic-headset uit voorraad leverbaar!

Voor een sportschoolhebben wij enorm veel keuze qua installatie, neem daarom vrijblijvend contact met ons op. Wij leveren en installeren de installatie van A tot Z.

Wij komen daarom graag langs op locatie voor een goede offerte.

Geluid, Licht, Beeld en Akoestische-oplossingen voor o.a. Sportscholen, Fitnesscentra, Sporthallen, Sportvelden, Zwembaden, Enz.