Geluidsinstallatie Fitness

Achtergrondmuziek is onmisbaar voor het realiseren van sfeer en beleving in uw Sportschool. Het loont dan ook om na te denken over uw geluidsinstallatie, zodat deze aansluit bij uw bedrijfsactiviteit. Zaken zoals sfeer bepalen voor uw klanten is van essentieel belang. Dat wordt zeker gedaan met muziek

Geluidsinstallatiesportschool.nl levert/installeert geluidsinstallaties specifiek voor restaurants en hotels. De geluidsweergave van de luidsprekers hebben de nadruk in de midden en hoge frequenties. Hierdoor lenen de luidsprekers zich perfect voor achtergrondmuziek en spraakversterking. Luidsprekers kunnen worden ingebouwd of aan de wand worden geïnstalleerd. Verder bestaat het assortiment uit apparatuur voor het aansturen van de luidsprekers en bediening door uw personeel. U kunt denken aan centrale bediening en/of bediening via smartphone/tablet. Alles is mogelijk!

Waarom Geluidsinstallatiesportschool.nl

• Luidsprekers speciaal voor achtergrondmuziek
  • Uitstekende prijs
  • Eenvoudige bediening
  • Plaatsing door gecertificeerde installateurs
  • Perfecte aftersales
  • Ook hebben wij onderhoudscontracten!
  • Voor de LED-Verlichting kunt u ook contact met ons opnemen! Ons bedrijf Starled.nl verzorgt dit!
Geluid, Licht, Beeld en Akoestische-oplossingen voor o.a. Sportscholen, Fitnesscentra, Sporthallen, Sportvelden, Zwembaden, Enz.
Call Now Button